mandag den 26. maj 2014

Så deeeeeet

"Du lyder altså som om du allerede er afklaret med at gå fra ham.." - sådan sagde min veninde til mig i for nogle dage siden, da jeg fortalte hende om de problemer med Mr. Good Guy, der bare voksede og voksede. Og så var det, at det gik op for mig, at hun nok havde ret, og at jeg udelukkende kaldte den samtale, Mr. Good Guy og jeg havde aftalt at have, for en "løs-problemerne-snak" på grund af min dårlige samvittighed over SÅ hurtigt at have meget lidt lyst til at være sammen med ham. For helvede. Vi har ikke engang kaldt os kærester i to måneder. Det er satme dårlig stil. Jeg har altid set ned på folk, der går fra hinanden efter ultra kort tid - for hvorfor helvede blev I så kærester i første omgang? Magen til dobbeltmoralskhed.
Nå. Men tilbage til pointen: løs-problemerne-snakken blev ret hurtigt til en gå-fra-hinanden-snak, for man kan trods alt ikke bygge et ligeværdigt forhold, når den ene part er dybt forelsket og den anden bare ikke er. Så vi aftalte at gå fra hinanden og jeg lovede ham at gå hjem og mærke efter om jeg kom til at savne ham. Samme aften og hele den næste dag brugte jeg på skrift med at svare på spørgsmål og forklare de problematikker, som jeg havde i forholdet. I bund og grund kan jeg opsummere det med disse to punkter:
- Den fysiske del: jeg tændte ikke på ham
- Den følelsesmæssige del: jo mere han kom til at holde af mig, jo mindre åbnede han op og fortalte mig om ting, der gik ham på mm.

Og så fandt jeg lige endnu et punkt dagen efter, som jeg gerne lige vil fortælle forhistorien på, inden jeg afslører det. Min føromtalte veninde er single og på Tinder, hvilket jeg har misundt hende meget mens Mr. Good Guy og jeg var sammen. For hvad kan være sjovere end at kigge på fyrer uden at skulle deale med dem man ikke er interesseret i? Det er så overfladisk, at det vinder i min bog.
Jeg havde efter gå-fra-hinanden-snakken derfor rigtig meget lyst til at oprette mig på Tinder, men syntes ikke, at jeg kunne være det bekendt overfor Mr. Good Guy. Jeg vender dette med samme veninde, fortil hun siger: "Jeg er simpelthen nødt til at fortælle dig noget". Det viser sig, at Mr. Good Guy har været aktiv på Tinder i al den tid, vi har været kærester. Der er 3 uger gammelt billed derinde og alt muligt. Pludselig forsvandt min dårlige samvittighed over at gå fra ham. For godt nok er jeg så sikker, som man nærmest kan være på, at han ikke har været sammen med nogen, men det godtgør ikke, at han har været aktiv på en dating-app når han ved at jeg har et lillebitte jalousi issue.

Så nu er jeg sgu allerede single igen - og så absolut også på Tinder! Hvor jeg forresten tillader mig selv at være rigtig kræsen.


Seriøst, er jeg den eneste der allerede er på vej til at blive dybt afhængig af den app?

10 kommentarer:

  1. Yay! NU kan jeg kommentere som mig og ikke mig selv... Skizo - I know ;-)

    Ha ha ha! Jeg flækkede af grin over dit billed :-)
    Men ja, måske var det nok det bedste... selvom noget inden i en siger, at man skal holde fast i Mr. Good Guy når man finder ham så skal man jo aldrig gå på kompromis med vigtige egenskaber i et forhold - og at tænde på hinanden... for pokker det er vigtigt!!

    Kan altså også lige afsløre at man godt kan finde en Mr. Good Guy der ikke klæber til ens røv som en post-it ooog.... man kan også godt finde en M.G.G som stiller krav og beder en lukke når man er for bitchy.. Så du må ud og lede :-) Og så har du sgu alt ret til at være kræsen...

    Glæder mig til at læse om single-Tinder-livet, når man har været i en slags forhold i 3 år bliver man nogengange (kun nogle meget få gange, ikk? shhh) lidt misundelig på alle de sjove ting singlerne kan..

    - Smil fra Pigepaatvaers

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, kender alt for godt den følelse! Godt at det kom til at fungere..

      Det var lige præcis også det, jeg kom frem til med mig selv! Man kan jo slet ikke bygge et forhold på nul seksuel kemi.

      Haha, tænk sig at det kan lade sig gøre. Det er rart at høre! Jeg holder også modet oppe, jeg har masser af år endnu :-)

      Har allerede oplevet sindssyge ting på Tinder - og så bliver jeg mere og mere afhængig. Bah. Synes absolut, at det er i orden at være lidt misundelig på, at man som single blandt andet må gå på Tinder. Jeg var drøn misundelig på mine single-Tinder-veninder, sad og fandt læssevis af lækre fyrer til dem :-D Det er nok det tætteste du, som optaget kan komme, men det er altså også sjovt!

      Slet
  2. Jeg har lige læst alle indlæggene på din blog, og hvor er det dog herlig læsning! Kan genkende så meget af det fra mig selv, jeg har snart årsdag med mit singlejeg, og jeg vil sige, jeg har klaret det sidste år med.. meget svingende succes. Har ligesom dig alt for mange mænd i mit liv, som jeg egentlig ikke kan bruge til noget, samtidig med at jeg crusher helt vildt på én, som det ikke kan blive til noget med, for livet skal jo ikke være nemt. Ser frem til at læse mere fra dig, det er vidunderligt at finde nogen, man har så mange tanker tilfælles med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt, at høre at du følger med og kan lide det! Det varmer virkelig!
      Skønt at du kan genkende det. Jeg har som du nok har læst også haft et rimelig turbulent år, skide godt går det ikke altid at være single. Mr. Good Guy ville mig alt det bedste, men jeg tænker allerede på Musikeren igen. Helt grotesk latterligt. Jeg tror, at vi piger bare rigtig gerne vil have det vi ikke kan få og som i virkeligheden ikke er godt for os. Jeg håber, at du finder ud af alle de mænd - de er på en gang så dejlige og så frustrerende. Kan forresten anbefale Tinder som middel mod at få tankerne væk fra ham du crusher sådan på.
      Kæmpe kram og tak fordi du læser med og gider at kommentere!

      Slet
    2. Arhmen, for helvede. Det er typisk, ikke? Jeg tror, du har ret i det med at man gerne vil have det, man ikke kan få. Men åhhh, han ville virkelig være god for mig.. Det ved jeg bare, for han er that kind of guy! Men han flytter til den anden ende af landet om lidt. Bitterhed pour le bitterhed. Men sådan er det åbenbart. Haha, og jeg har skam leget lidt med Tinder. Det er sjovt at swipe fyre, men ligeså snart de skriver, kryber jeg i et musehul og slukker for mobilen! Og så var der ham, jeg kom til at like ved en fejl.. Som skrev til mig en uge efter. "Hvorfor har du ikke skrevet til mig endnu, baby? ;)" Arg!

      Slet
    3. Åhh.. Hvis han er den slags fyr, så er det næsten endnu værre! Så kan du ikke engang trøste dig med at han ville være dårlig for dig.. Men øv. Sådan skal det åbenbart være.
      Jeg har også allerede oplevet særheder på Tinder. Mange mærkelige typer, men altså også rigtig mange søde typer! Jeg var jo ude med en og han var bestemt både sød og normal. Giv dem en chance og svar dem! :D Undtagen ham den sidste selvfølgelig.. Haha

      Slet
    4. Ja, så ham kan jeg ligeså godt glemme. Men det er godt nok sværere end som så.. Endte med at slette Tinder i morges, fordi jeg ganske enkelt ikke kunne overskue de 106 matches, der lå og blinkede, nogle med en besked, nogle ikke. Synes jeg har nok mænd i mit liv i forvejen til, at det er alt for forvirrende! Sendte dog en besked til én bestemt mand, som havde fanget min opmærksomhed, om at jeg ville slette programmet nu, men han kunne sende en sms til mit nummer. Og kun fordi han ville give drinks ;) Men det er vel også fint nok? Elsker forresten dine Tinder-indlæg. Bliv endelig ved med dem, det er skidesjovt for os andre! :D

      Slet
    5. Selvfølgelig er det svært.. :(
      EEEEJ. Man må da ikke slette Tinder. Men okay, 106 match er også en del. Jeg har 11, men jeg har også været rimelig kræsen.. Jeg har en ven, der har 396 (muligvis flere nu..) Er vild med at du skrev en besked til ham! Synes absolut at det er mere end fint nok :)
      Haha, det er jeg glad for. Der skal nok komme flere - mine Tinder eventyr er ikke slut endnu!

      Slet
  3. Har lige fundet din blog og er igang med at overspringshandle læse den og huske alle de år tilbage til den gang jeg var på din alder (fuck, man kommer til at lyde så tudse gammel, når man skriver sådan noget...). Men ville bare lige spørge om det er dig selv der svarer i tråden oven over - og om du måske er kommet til at bruge dit eget navn eller om det er er alias....?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for omtanken og de søde ord om bloggen, gudskelov er det bare et alias, fra før jeg fandt ud af, at jeg kunne bruge bloggens navn til mine kommentarer også :)

      Slet