fredag den 25. juli 2014

Verdens mest døde blog 2

Så troede I lige, at jeg var tilbage, og så var jeg det slet ikke alligevel..

Mine forældre inviterede mig impulsivt på en tur til Italien med alt betalt, og sådan noget afslår man ikke!
Italien var dejlig med tonsvis af lækker mad og lækre mænd. Der befandt jeg mig sådan set ret godt. Med undtagelse af at jeg er typen, der går fra hvid til rød og aldrig ender med en brun kulør, og at jeg desuden er udstyret med et par lår, der har et meget ambivalent forhold til hinanden, hvilket efterlader noget, der minder om brandsår. Om min mor ikke også er udstyret med selv samme type lår, så vi kunne lide sammen? Næ.
Så på trods af alle de dejlige ting ved Italien, så glædede jeg mig egentlig lidt til at komme hjem til kulden. Haha! Snydt. I skrivende stund kan jeg ikke falde i søvn, fordi her er så pokkers varmt. Dagen har jeg brugt på at ligge i undertøj på sofaen og se Paradise Hotel med en skål is i nærheden hele tiden. Apropos, så kan jeg egentlig godt anbefale det norske paradise, hvis man er til sådan noget.

[her skulle have været et billed af deltagerne, men jeg turde ikke google, af frygt for at finde ud af hvem der vinder]

Hele sæsonen startede med et bundt skuespillere og 5 intet-anende piger, som var de rigtige deltagere. Ugen efter checkede de rigtige fyre ind. Siden da har der været spil-uge (et helt afsnit som TheSims!), Narnia-uge, skæbne-uge, Robison-uge, far, mor og børn-uge og påske-uge - og jeg er altså kun nået til uge 8.
I det danske paradise er jeg egentlig ikke så vild med de forskellige tema-uger, men nordmændene har bare bedre idéer og udfører dem også bedre, omend vi stadig snakker paradise. Men helt ærligt, hvem vil ikke gerne se paradise-deltagere i Robinson eller som forældre? Jeg bliver i hvert fald ved, indtil den der hedebølge er ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar