lørdag den 15. november 2014

Skæg med Skægget

Skægget, som vi altså nu kalder den mand, jeg var på date med tidligere på ugen, og jeg var i Tivoli i går. Forfærdeligt vejr, men det var skide skægt (haha) og ulig så mange andre ture i Tivoli, prøvede vi faktisk en masse ting. Jeg synes egentlig, at det er meget grænseoverskridende at sidde og skrige ved siden af en fyr, man egentlig ikke kender, men jeg glemte faktisk alt om det og hyggede mig bare. Tivoli-turen var det, vi havde planlagt at lave, så jeg blev glædeligt overrasket, da han spurgte, om vi skulle finde noget at spise sammen efterfølgende. Og igen efter maden, da han spurgte om vi også skulle tage en øl sammen. Vi brugte i alt 8 timer i hinandens selskab og det føles egentlig som om, at vi lige tog to dates på én dag.

Og nu til kysset, som jeg ved, at I sidder og venter på at høre om. Der var masser af muligheder for at det i Tivoli, men det blev aldrig rigtigt til noget, selvom han vidst flere gange tog tilløb til det. Først i et dart-spil på den bar, vi drak vores øl på, skete der endelig noget. I ved, sådan nogle dart-baner er ofte lidt lukkede af pga vildfarende pile, hvilket gør det svært at komme forbi hinanden, når man henholdsvis henter pile og gør sig klar til at skyde. Så ja, mig med pile i hånden, og ham der spærrede min vej ud af banen. Og for satan hvor var det er godt kys. Langt bedre end det ville være blevet på første date. Her var der desuden rig mulighed for at få flere kys, og vi benyttede os af, at baren på denne etage var mere eller mindre tom, og kyssede løs som et par lystne teenagere. Mellem kyssene fik vi også gang i nogle gode samtaler og endnu engang komplimenterede han mig på alle de rigtige måder.
Hen ad aftenen satte han mig på en bus og drog selv til julefrokost, allerede med en aftale om at han kommer forbi hjemme hos mig i aften og ser en film. Jeg behøver vel ikke sige, at jeg glæder mig?


3 kommentarer:

  1. Pøj pøj i aften ������������

    SvarSlet
  2. Hvor er det lækkert og lyder som en skøn date.. :D
    Håber du får en skøn aften... :P

    Knus<3

    SvarSlet
  3. Et tak skal lyde til jer begge :D Det blev en lang date ;)

    SvarSlet