onsdag den 5. august 2015

Dilemma-kassen #5

Hermed dilemma-kassens femte indlæg - den femte august. Flot ja?
Skyd løs med dilemmaer lige her!

I forhold til Frk*mit-navn*s dilemma, så vil jeg mene, at din frygt er beggrundet. Jeg kan jo kun besvare spørgsmålet helt subjektivt; jeg aner ikke, hvad dine kommende læsere og kunder vil mene. Jeg synes, at "Frk navn" er lidt tacky, meget brugt og meget lidt innovativt, unikt og anderledes. Læg noget mere tanke bag dit blog/webshop-navn - det skal ikke være noget, som alle kan finde på på 2 sekunder. Måske er du rødhåret, det kan du bruge til din fordel og finde på et navn ud fra det. Måske elsker du grøn eller har et kælenavn, så brug det til noget ordleg. Hvad ved jeg, men drop Frk. under alle omstændigheder.
Held og lykke med det! Jeg er sikker på, at lidt ekstra tanke er det, der skal til for at finde det rigtige!
Om ikke andet kan du starte ud med den idé, du har nu, og så ændre når bloggen/webshoppen har taget form.
Som altid, er I andre velkomne med jeres meninger!

1 kommentar:

  1. Enig. Frk er for brugt og for uoriginalt. Der findes meget bedre navne derude!

    SvarSlet