fredag den 11. september 2015

"Du vil gerne dø?"

I går så jeg DR3doks nye dokumentar om den humanitære organisation Livslinien og de frivilliges fantastiske arbejde med at forebygge selvmord og selvmordsforsøg. Udover at Livslinien gør et beundringsværdigt arbejde, synes jeg, at dokumentaren er så fin. Den består nærmest udelukkende af klip, hvor frivillige besvarer telefoner eller taler med hinanden om skæbner, som de har været i kontakt med. Der er ikke alt muligt ekstra og det kan jeg virkelig godt lide. Det er råt, lige på og ret følelsesmæssigt.



3 kommentarer:

  1. Lyder utrolig spændende, kan være jeg lige skal få det set i løbet af dagen.. :D

    SvarSlet
  2. Vil jeg klart anbefale! Der kommer en del 2 på mandag og jeg glæder mig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hø, min fejl; det var bare DRdoks med en anden dokumentar - desværre!

      Slet