fredag den 23. oktober 2015

Lyst

Alle vores samtaler handler om lyst i øjeblikket. Han er så liderlig. Jeg er så liderlig. Men alverdens frække snaps kan ikke lindre det. Vi prøver alligevel. Der er lige under 3 uger til, at han kommer hjem. Kan ikke holde det ud. I dag, da jeg var på toilettet på studiet, fik jeg så åndssvagt meget lyst, at jeg var tæt på at gøre noget ved det, lige der. Men jeg turde trods alt ikke. Hen ad aftenen fortsatte samtalen om, hvad han vil gøre ved mig, når han kommer hjem, i en uendelighed. Jeg labbede det i mig, mens bølger af lyst skyllede igennem min krop. Han er gået i seng nu, men han har stillet mig en opgave; jeg skal beskrive alt det, jeg har brug for, at der skal ske for at få stillet min lyst, og sende det til ham i morgen. Det er grænseoverskridende. Mest fordi jeg tror, at jeg eksploderer, hvis jeg skal konkretisere tankerne og konstruere sætninger ud fra dem. 


1 kommentar:

  1. Lyst er skønt og det er ventetiden værd..
    Dejligt at han er så interesseret i hvad din lyst er, men ja det er grænseoverskridende.. :P

    Knus <3

    SvarSlet