tirsdag den 12. april 2016

Status på hjemkomst

Jeg er rimelig presset i øjeblikket, så derfor kører vi lige med endnu en status-liste.
  • Opkald til mor siden hjemkomst: 7 (wtf?)
  • Dage jeg har været fuld: 4
  • Kilo smidt: 1
  • Optur over at være hjemme: -300
  • Matches på Tinder (siden jeg oprettede): 47
  • Matches på Happn (også siden jeg oprettede): 15
  • Mænd mødt i byen, som har fået mit nummer: 3
  • Mænd mødt i byen, som har sovet herhjemme: 1
  • Mænd knaldet: 0 (synes næsten at det er på sin plads med en applaus)
  • Dage siden sex: 21
  • Orgasmer i søvne: 1
  • Antal sider skrevet på den der sidste opgave inden, jeg kan kalde mig færdiguddannet: 2
  • Antal sider ovenstående opgave skal fylde: en milliard
  • Savn til Udland og bofællesskab: 839.394.763
  • Personlig snap med :( udtryk og "det var dejligt at møde dig"-tekst modtaget fra Arkitekten dagen inden afrejse: 1
  • Udenlandske mænd som sender beskeder: 3
  • Danske mænd som sender beskeder: 3 (+ det løse på Tinder)
  • Beskeder modtaget fra Arkitekten siden hjemkomst: 0
  • Antal nye beskeder om dagen: stress
  • Antal af beskeders afsendere som jeg rent faktisk er interesseret i noget yderligere end venskab med: 0,5
  • Hvor opsat jeg er på at være single, i går: -5, i dag: 4596, i morgen: ?
  • Dage med kvalme: for mange
  • Graviditets-test taget: 2
  • Negative graviditets-test: 2
  • Opsathed på cølibat: 400

1 kommentar:

  1. Åh, specialeskrivningsopstart. Suk. Med alle de sider, ender du sgu for nemt i cølibat - du må straks hyre en ghostwriter til opgaven :p

    - A

    SvarSlet