tirsdag den 7. oktober 2014

Det her kan blive en ok deal

Godmorgen! Ja, det siger jeg, fordi jeg lige er stået op. Fra min egen seng, vel at mærke. 15-år-ældre-mands seng stod jeg op fra kl 8 i morges og væltede derpå hjem i min egen og sov videre. You know, fordi jeg ikke sov så meget i nat ;-)

I virkeligheden var jeg nærmest lidt nervøs for at møde op hjemme hos ham i går. Sådan uden at være fuld, som jeg jo ellers har været. Men det gik fint. Lidt akavet og underligt den første halve time, indtil han med et smil på læben spurgte, hvorfor det nu var, at jeg var kommet. Derfra var vi nøgne og så var stemningen ligesom en anden. Man snakker tilsyneladende også bedre sammen efter tre orgasmer. Tænk, jeg kan sgu godt lide ham. Som person, altså. Han får tingene sagt - fx tog vi lige den der snak om, hvad vi gør, når en af os finder en på vores egen alder, som vi vil være kærester med. Og gav hånd på, at vi fortsætter sådan her, dog med pauser, når nogen af os bliver forelskede i tredje part. Han bragte også noget med følelser op - hvis de nu opstår mellem os. Jeg tror egentligt ikke, at vi helt kan undgå at de opstår - der sker trods alt nogle ting i vores hjerner, når vi har så meget god sex med hinanden. Men så længe vi er bevidste og ærlige omkring dem, så tror jeg nok, at det skal gå. Det lyder jo rigtig fint og rosenrødt lige nu, på bolle-venner måden, men det kan ligeså vel gå galt. Nu må vi se, hvad der sker, men det er da ret fedt, at han gider. 15-år-ældre-mand fik ikke følelsen af I-ved-hvad til at gå væk. Jeg er stadig bange for at møde ham der, når jeg går udenfor min dør. Men på sigt tror jeg, at 15-år-ældre-mand kan gøre kål på den følelse.

Vi ved jo alle sammen hvordan den her film endte, og sådan ender det her ikke. I swear. 15-år-ældre-mand er jo ikke Justin.


13 kommentarer:

  1. Haha fuck! Måtte lige læse dit indlæg en ekstra gang og gå et tilbage - 35 år ældre er alligevel en slat, men i det fra i går står der 15, det lyder alligevel lidt mindre kriminelt ;-) Uanset hvad hjælper orgasmer unægteligt på ret meget - ikke at jeg får nogle der involverer andre mennesker altså ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Damn! Hermed rettet til 15 år ældre! 35 havde nok været for meget, selv for mig.
      Orgasmer på egen hånd kan afgjort også noget! Jeg burde øve mig lidt mere, det er bare ret nice når en anden gider at gøre det ;-)

      Slet
  2. Synes det er lækkert at i kaster jeg ud i det og stadig er opmærksom på at nyde det imens det vare..
    Man ved aldrig hvornår lykken vender, en kommer i klemme eller der opstår drama.. Hvis man er velvidende om de ting, så skal man da helt sikker bare suge til sig imens det er skønt.. Gi' den gas.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey, tak for din søde kommentar! Du har helt ret! Jeg synes, at det er så fedt, at han bragte det op! :D

      Slet
  3. Det er altså en virkelig GOD blog, du har dig her. Elsker at følge med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Elsker at du har lyst til at følge med!!

      Slet
  4. WUHU! Lækker mand der ved hvad han laver og en shitload af orgasmer. Jeg er fan!

    SvarSlet
  5. Pas nu på, ven. Det går så hurtigt galt med følelserne, og hvis ikke - så går det sgu galt fysisk. Det er i hvert fald aldrig gået godt for mig med de såkaldte bolle-venner. Den sidste har resulteret i, at jeg lige har opdaget, at jeg er gravid. Uden uddannelse, pisse ung og uden kæreste. Kan man tvinge folk til at elske en og være far til mit (vores) barn?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt vildt ked af, at det gik så galt for dig og at nu står i en forfærdelig situation. Jeg skal nok passe rigtig godt på og have dig i mine tanker. Held og lykke med det hele, jeg kan ikke forestille mig, hvor hårdt det må være for dig. Jeg håber, at du har nogen til at støtte dig.

      Slet
  6. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlet
  7. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  8. Min endeløse ros går til denne dybe charmer, der er værd at efterligne. Tak doktor. Hej gutter, jeg hedder Donna 38. Jeg bor i San Francisco-bugten i Californien. Mit følelsesmæssige liv tog en stor drejning og er blevet velsignet, siden jeg blev henvist til ham af en familieven, der blev søster, smerten var så uudholdelig, det traumatiserede mig, fordi jeg havde smerter, havde urolige nætter, der næsten gjorde mig elendig for omkring et år før mit møde med Dr. Egwali, der hjalp med at genoplive det, jeg troede var væk. Tro i første omgang var jeg også i vantro på grund af mine forskellige møder med en række spellcastere og hjemmesider, alt sammen på vej til at bringe min yndige mand tilbage til mig, jeg har altid været stærk og vidste, at der måtte være et pålideligt sted at hjælpe mit eget ægteskabelige traume for det bragte faktisk så meget kaos. Kathy fandt Dr. Egwalis artikel og gav mig den, jeg kontaktede ham og forklarede, hvad jeg gik igennem, han sagde, at han var nødt til at udføre visse ritualer, hvoraf alle de nødvendige procedurer blev fulgt, lige siden disse ritualer blev gjort, har vores liv været så farverig, han har siden været min ideelle mand og kærlige over for mig og vores børn .. Tak igen læge, du kan slutte dig til ham på et hvilket som helst af disse medier og være en lykkelig sjæl, da jeg håber at finde held!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet