onsdag den 15. oktober 2014

Hold fast!

Det går altså vildt for sig. Bedst som jeg havde en lorte dag i går, besluttede 15-år-ældre-mand sig for at komme tidligere end planlagt. Efter en kort rundvisning i min ydmyge bolig, gik vi direkte til sagen og kastede os over hinanden inde i sengen. Sex med ham er kun blevet bedre for hver gang. Ikke nogen orgasmer, men helt ærligt, orgasmer fremkaldt af en mand, er altså også stadig vældig nyt for mig. Halvanden times sex til lyden af folk, der kommer hjem fra arbejde i lejlighederne rundt om én, er klart anbefalelsesværdigt. Eller bare halvanden times sex. Eller bare sex.
Anyways! Vi efterfulgte det med 30-40 minutters putning (er det overhovedet et ord?) og så var han ellers på vej ud af døren igen. Og det var helt okay. Mere end okay! Jeg er ellers typen, der helst vil klistre mig fast på manden efter sex, og ikke tale óm at han skal hjem de første par timer. Med 15-år-ældre-mand er det bare anderledes. Fordi jeg ved, at vi ses igen. Og fordi det er for sex, at vi ses.

Nå, men det er altså nu, at I skal holde fast, for det er ført nu, at det bliver rigtig vildt. Med 15-år-ældre-mand ude af døren tog jeg et bad, men knap var jeg blevet tør, før Tinder-fyr 6 skrev til mig. Om jeg havde lyst til at ses. Samme aften. Hvad gør en classy pige i den situation? Inviterer ham over.
Han stod på min dørtærskel halvanden time senere. Nærmest pænere end jeg huskede ham. Vi satte en film på, men vi ved jo alle sammen godt, at en film lynhurtigt bliver glemt, når der er læber og hænder alle vegne. Filmen var ikke tilnærmelsesvis slut, før han løftede mig op, som vejede jeg ingenting, og bar mig i retning af sengen. Alle piger burde blive løftet på den måde mindst én gang i deres liv. Nå, ind i seng. Flere gange stoppede jeg ham i at tage mit tøj af, pissebange for at man kunne lugte på mig, at jeg for bare et par timer siden knaldede en anden mand. Jeg havde absolut lyst til ham, men hvordan fa'en skulle han kunne leve op til det, jeg lige havde fået? Og hvordan kunne jeg overhovedet være bekendt at være sammen med to mænd på en aften? Efter et stykke tid gav jeg efter for lysten, og smed alle tanker om fordomme, anger, samvittighed and what not langt væk sammen med mit tøj. Størrelsesmæssigt var jeg også bange for at blive skuffet, I ved, man mærker jo lige efter gennem tøjet, når nu han alligevel presser den mod ens underliv. Det blev jeg ikke. Shit. Når man, som jeg havde på det her tidspunkt, har smidt alt tøj og alle hæmninger, så er der kun en vej. Det var godt, det var hårdt, det var kampfrækt. Bagefter tog vi et bad sammen, gik tilbage i seng og så postulerede han, at han altså ikke var helt færdig med mig.
Jeg eksploderede under hans fingre, og siden under hans tunge.
Han tog først hjem i morges, fordi jeg netop er den klæbende type. Ikke om han kunne få lov at gå hjem samme aften. 

Alt det her er jo ret vildt i sig selv, men hvad endnu vildere er, at jeg slet ikke har det dårligt med det i dag. For bare et år siden ville jeg have haft det elendigt, jeg ville have følt mig billig og skamfuld og jeg ville hade at skrive det på bloggen. I dag er jeg ligeglad. Nærmest glad. Jeg fik god sex, to gange. Med to vidt forskellige mænd. På en aften.
Måske vil nogen af jer dømme mig - jeg ville have dømt mig for et år siden. Men jeg håber, at I i så fald vil holde det for jer selv, for jeg er ligeglad. For mig er det en sejr, at jeg gjorde, hvad jeg havde lyst til og ikke lod mig tynge af samfundets normer og fordømmende blik. Jeg holdt det (efter omstændighederne) sobert og sørgede for at beskytte både mig selv og dem.
Og i dag er vi alle tre glade og tilfredse. Jeg er i hvert fald, men lur mig om ikke også de er.


16 kommentarer:

  1. Fuck slut-shaming, man skal gøre, hvad man har lyst til. Du er pisse sej i min optik!

    SvarSlet
  2. Sådan! Jeg havde sgu gjort det samme.

    SvarSlet
  3. Wow, det er godt nok vildt... jeg har ingen parallel, har været i forhold for evigt. Men hold nu op, hvor er det godt kørt, det lyder nu ret nice!

    SvarSlet
  4. You go girl ;-)
    (Bare så længe at det ikke sker hver dag.)

    SvarSlet
  5. Du får sku også en high-five herfra :D

    SvarSlet
  6. Jeg er gift på 4. år og har to små børn der sover mega dårligt samt karrierejob. Du fik mere sex på en dag end jeg har fået i år...! You go, girl!!!! Og så vil jeg sgu snart få taget mig sammen og få knaldet med min mand - jeg synes at kunne huske at det er helt rart ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv.. Men jeg hepper på dig! Go get him ;)

      Slet
  7. Hvor kan jeg dog bare læse en historie som ligeså godt kunne været skrevet af mig!!! :'D
    Låååve you!

    SvarSlet
  8. Ingen fordømmelse herfra overhovedet, men jeg kan ikke lade være med at føle, at du faktisk ikke har det helt okay med det?

    Måske tager jeg bare udgangspunkt i mig selv og mine egne følelser - jeg gjorde mig meget i det samme for nogle år siden. Fordi jeg savnede noget i mit liv.

    Det er først gået op for mig nu, og det gør mig så ked af det, at jeg ikke stoppede op og mærkede efter dengang, hvad det i virkeligheden var, jeg manglede.
    For jeg fortryder de mange knald, som i bagklogskabens lys faktisk slet ikke var så lækre, som jeg følte dengang.

    Hvis du inderst inde ved, at det ikke dækker over noget, men bare ER lækker sex, then give it all you got :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg skrev lige sådan et langt og velformuleret svar til din fine bekymring, og så slettede den det bare :(
      Her kommer den kortere udgave, for jeg kan ikke skrive alt det igen;
      Jeg overraskede mig selv helt vildt ved at være okay med det, måske er det det du kan læse udfra teksten. Måske kan du også læse den skam, der ligger i forhold til et fordømmende samfund og omgangskreds, som gør, at jeg ikke har lyst til at fortælle det her til nogen i et forum, hvor jeg ikke er anonym. Men jeg skammer mig ikke overfor mig selv. Overfor mig selv, er jeg glad for, at jeg gjorde det. Det var vildt og anderledes på den fede måde, omend jeg ikke ønsker, at det skal ske igen - det har jeg ikke behov for.

      For et års tid siden ville jeg ikke have haft det okay med det. Jeg har nogle knald, som jeg fortryder bitterligt. Jeg manglede ligesom dig noget dengang, og det gør jeg for så vidt stadig. Det er derfor at 15-år-ældre-mand er sådan en god aftale - for han ville aldrig kunne blive det jeg mangler. Han kan udfylde nogle behov for mig, så jeg ikke knalder en ny hver gang jeg har været i byen - for det ville jeg få det dårligt af.
      Det er også derfor, at jeg skal passe på med Tinder-fyr 6. For han kunne i mit hoved godt udfylde det jeg mangler, men det har han ikke lyst til. Jeg tog mig virkelig god tid til at mærke efter, før jeg smed tøjet for ham den aften, for at være sikker på, at jeg også ville have det okay dagen efter. Det havde jeg og det har jeg stadig.
      Så det er ikke så meget at det var to på en aften, det er okay for mig, men mere Tinder-fyr 6 som det kunne være gået galt med. Hvem ved, måske fortryder jeg om en måned eller et halvt år. I situationen og lige nu er jeg okay med det, hvilket er en kæmpe overraskelse og egentlig også en sejr for mig :)
      Men tusind tak for din bekymring - og for lige at få mig til at tænke en ekstra gang over om jeg har det okay med det :D

      Slet
  9. Tak tak tak for støtten alle sammen!
    Det er mega fedt, at I reagerer, som I gør - jeg var lidt nervøs for at udgive indlægget og havde nær ikke gjort det af frygt for fordømmende og nedslående kommentarer!

    SvarSlet
  10. Du får også lige en highfive herfra!

    SvarSlet
  11. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlet
  12. Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via +2347013499818

    SvarSlet
  13. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet