onsdag den 12. februar 2014

Panik

For et kvarters tid siden lavede jeg mig en skål yoghurt med cornflakes på, hvilket er min nuværende og til dels besynderlige craving. Jeg satte mig godt til rette i sofaen med skålen ved min side og computeren i skødet. Nu skulle jeg rigtig hygge mig med at læse blogs, og jeg skulle selvfølgelig starte med min all time yndlingsblogger Kristina Ricken. Fuld af forventningens glæde klikkede jeg mig ind på hendes blog. Men hov! Der var noget helt galt. Bloggen var væk. Jeg prøvede igen, men bloggen var stadig væk. Nettet var sågar så ubehøvlet at påstå at bloggen var blevet lukket. Det kunne jeg ikke forstå, så med lettere paniske bevægelser fik jeg klikket mig ind på kristinarickens facebook side, men her var der ikke noget svar at finde. Den samme historie på google. Blev næsten helt deprimeret.


Lige indtil at jeg fandt ud af at det bare var fordi bloggen havde flyttet adresse. Puha. Dagen reddet. Også selvom mine cornflakes nåede at blive helt bløde og klamme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar