lørdag den 18. oktober 2014

What's your number?

I forbindelse med indlægget om mine vilde aften, kommenterede en sød læser, om jeg nu også var helt okay med det. Hun havde nemlig tidligere gjort noget i samme stil og var kommet til at fortryde senere. Det har jeg tænkt en del over, og det hænger så fint sammen med indlægget om tal, som jeg længe har haft et opfølgende indlæg i støbeskeen til.

Jeg har kun en eneste gang fortalt mit sextal til nogen, som tidligere nævnt herinde, var det til Ekskæresten, og hans reaktion var, at jeg var billig. Det sidder dybt i mig, og det er først noget, som jeg er begyndt at kunne ryste af mig nu. Men så alligevel. Jeg skriver jo kun det her, fordi jeg er anonym - jeg ville aldrig fortælle det til nogen, heller ikke min nærmeste veninde. Og når jeg trykker "udgiv" lige om lidt er det med stor usikkerhed.

Jeg har været seksuel aktiv, siden jeg var 12, hvilket i sig selv er helt skørt og en kilde til stor fortrydelse for mig. Efter den første gang fik jeg en kæreste, var sammen med ham et års tid, begyndte at se en ny fyr, så ham et lille års tid og var 14, da jeg så rigtigt begyndte på one-nighters. Som 17 årig fik jeg en ny kæreste, som jeg var sammen med et år, efterfulgt af Ekskæresten, som jeg var sammen med lidt over 2 år. Herefter blev det vildt og jeg var single helt indtil Musikeren og jeg så hinanden (eksklusivt fra min side) et par måneder og jeg efterfølgende blev kærester med Mr. Good Guy et par måneder.
Jeg har talt sammen.
Alt i alt er mit sextal på 20.
Det synes jeg, er rigtig mange. Alt for mange. Men det bunder mest i, at jeg fortryder 11 af dem. Af de resterende 9 har jeg været forelsket eller i hvert fald følelsesmæssigt involveret i 6 af dem og de sidste 3 tæller L, 15-år-ældre-mand og Tinder-fyr 6. Jeg har det okay med de 9. Det er de 11, der er problemet. Alle sammen one-nighters. Hver og en efterlod de mig med en følelse af skam og ubehag. Kun en enkelt, nemlig Tinder-fyr 4, knaldede jeg uden alkohol i blodet, og den primære grund til, at jeg fortryder ham, er at han fik mit sextal til at stige.
Så hvad kan man lære af det? Alkohol er en pissedårlig idé. I hvert fald for mig. Og så skal man fandme huske at mærke efter og sige nej, hvis man ikke har lyst. Langt de fleste af de 11 har jeg ladet mig overtale til. Kun én sagde jeg nej til, at han så var ligeglad med det, er en anden historie. Jeg er sikker på, at jeg kunne være kommet uden om 10 fortrydelser, hvis jeg havde været bedre til at lytte til mig selv og sige nej.

Hvis I har lyst, vil jeg vildt gerne høre jeres sextal, især hvis det nærmer sig mit. Som I nok kan fornemme, skammer jeg mig over mit tal, og at grunden til det er blevet så højt er, at jeg ikke lyttede til mig selv. Hvis jeg havde været sammen med 20, som jeg kunne stå inde for, som jeg havde haft det fedt med, og som jeg ikke fortrød, så er jeg sikker på, at jeg ikke ville skamme mig over det. For i bund og grund synes jeg ikke, at man skal skamme sig over et højt tal - heller ikke hvis det ligger på 200. Så længe man er glad for de valg, man har taget og kan stå inde for dem.

Har den været inde, tæller det ;)

37 kommentarer:

  1. Jeg er 23 og mit tal er 46. Min venindes er på samme niveau. Jeg er ikke pinlig over det, og ville til hver en tid stå ved det, hvis en af mine veninder spurgte om det. Jeg er også åben overfor fyre om, at jeg har været sammen med en del, men jeg er aldrig blevet spurgt om hvor mange. Jeg synes det er noget pjat at gå op i et tal, helt ærligt. Og hvis nogen dømmer en på det, siger det mere om dem. Man skal gøre hvad man føler for, punktum! Det er din krop og dit liv.

    SvarSlet
  2. Jeg er 29 og mit tal er også 20. Det har jeg det ok med. Da jeg havde rundet de 19 blev jeg dog selvbevidst omkring det og besluttede, at nr. 20 virkelig skulle tælle, for han skulle være den sidste på listen nogensinde. Jeg har været kæreste med ham i 2 år og regner kraftigt med at mit tal ikke behøver at stige yderligere nogensinde.

    Jeg synes som sådan ikke, tallet er højt. På min liste er der ingen one night stands (omend der er et par stykker, som kun blev til den ene gang... men tæller det som one nighters, når man har datet dem op til?)
    Jeg er ikke ked af tallets størrelse. Men jeg havde en periode, hvor jeg søgte bekræftelse gennem sex og de hak i sengestolpen ville jeg i tilbageblik gerne have undværet. For det hjalp ikke på selvværdet. Faktisk nærmest modsat. Og mændene var ligegyldige.
    Men det er en efterrationalisering.

    SvarSlet
  3. Jeg er 18 og mit tal er 2.
    én der var en fast kæreste gennem 2 år, og én der har været uforpligtende friends-with-benefits.
    Jeg har det fint med mit tal, selvom folk synes det er ufattelig lavt, og har fået kaldenavnet 'jomfruen'

    SvarSlet
  4. Jeg er 23, mit tal er 20 og jeg havde min seksuelle debut da jeg var 15.
    Det inkluderer et forhold på 3 år og min nuværende kæreste af 2 år. Jeg er tilfreds. Efter mit 3 årige forhold ville jeg opleve alt, jeg kunne, så det gjorde jeg - det er nok også med til, at min nuværende kæreste og jeg har et absolut fantastisk sexliv :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er 20 år, og mit tal er omkring 15. Jeg synes slet ikke det er noget at skamme sig over, og hvis man selv har det fint med antallet af sexpartnere, er det jo fint, om det så er 5 eller 50!
    Jeg har nogle stykker, jeg i større eller mindre grad fortryder. Men når det så er sagt, så har hver og én jo gjort mig mere bevidst om, hvad jeg selv kan lide i sengen, og jeg er blevet mere åben (hø hø) omkring at prøve nye ting, samt at jeg jo oven i hatten bliver bedre i sengen for hver gang. Det er jo win!

    SvarSlet
  6. Jeg er 25 år og mit tal er 10. Jeg har været seksuel aktiv i 10 år, men har til gengæld også haft kærester i knap 9 af årene (3 forskellige...)
    Man skal jo ikke være et geni for at regne ud, at 7 af dem så er foregået i løbet af et års tid, men jeg har det fint med det. Nogle ville jeg måske gerne have undværet, men nu giver de anledning til en skæg historie og jeg fortryder dem ikke som sådan. De betød bare heller ikke noget særligt. Ved nærmere eftertanke - jeg fortryder ham, der gav mig kønsvorter (som jeg stadig ikke ved hvem er...)
    Jeg har det fint med mit tal - som du siger, hvis man har været tilfreds og kan stå inde for det, så er det nu lige meget om det er 2, 20 eller 200...

    SvarSlet
  7. Jeg er 20 år og mit tal er 4. Jeg har været seksuel aktiv siden jeg var 13.
    De to af dem var gennem længere, tid mens de andre to var fuldemands-fejltagelser og jeg fortryder det... Det er lidt ærgerligt, men jeg tror netop af samme grund at det ikke kommer til at ske igen, og jeg ikke vil være sammen med nogen som jeg vil fortryde senere.

    SvarSlet
  8. Jeg er 30 og har "kun" været sammen med 11-12 stykker, hvilket jeg synes er virkelig lidt i forhold til at det er siden jeg var 14 og jeg iøvrigt har været single det meste af tiden, pånær lige forhold i sammenlagt 3 år og så en jeg så igennem næsten 6 år, hvor jeg kun var sammen med et par stykker imens. Jeg har faktisk altid ønsket at jeg var lidt løsere på tråden fordi jeg egentlig er af den overbevisning at man ligeså godt kan give den gas så længe man er single. Det er desværre bare meget tit jeg møder nogen jeg har lyst til at knalde med - hvilket jeg egentlig er ret træt af! Som jeg også skrev i det sidste indlæg, synes jeg egentlig at folk kan knalde lige så mange de har lyst til - forudsat at de rent faktisk har lyst og kan stå inde for det de laver og det ikke bare er for bekræftelse og lignende. Jeg tror ikke rigtig på det der med at fortryde, jeg tror på at man som minimum lærer noget om sig selv og så har man muligvis også en ekstra god historie ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg har været sammen med 4 i en alder af 20. Ingen one-nighters, det er ikke mig. Til gengæld er det så også 2 år siden at jeg virkelig rigtigt var sammen med én til en god omgang! Og det kan mærkes.......

    SvarSlet
  10. Jeg er 23. Jeg kender ikke mit sextal men mon ikke det efterhånden er noget højere end dit. Jeg fortryder ingenting. Sex er dejligt og er sikker på at alle mine partnere har hjulpet mig, til at finde ud af hvem jeg er. Go for it girl!

    SvarSlet
  11. I realiteten 4, men for mig, er der kun én. Den eneste, det nogensinde har betydet noget for mig, at have været sammen med. Den eneste, der er far til det foster jeg har i maven, men som han ikke kan være far til, fordi jeg aldrig har været andet end sex for ham, mens han var og stadig er alt for mig. "Jeg er for ung. Jeg er simpelthen for ung." Tak for det, du. Du glemmer, at jeg er 4 år yngre end dig, og mange i din alder bliver forældre. Det er MIG, der er for ung, og det er VORES barn, du svigter. Jeg tror aldrig mit nummer bliver højere. Efter det her svigt, kan jeg ikke lade nogle komme ind. Det tror jeg simpelthen ikke på.

    SvarSlet
  12. Jeg er 23, og mit tal er 7. Og jeg fortryder det lidt, hvor underligt det så end lyder, for jeg kunne godt have tænkt mig at være sammen med flere, og slået mig lidt mere løs. Det bunder nok mest i, at jeg fortryder hver eneste dag i mit 5 år lange forhold. 4 af dem har været seriøse kærester, den sidste er min nuværende kæreste. Jeg har været aktiv siden jeg var 13. Jeg synes absolut ikke dit tal er højt, min veninde har været sammen med mellem 28 og 35, hun kan rent faktisk ikke huske alle, og hun fortryder det ikke. Man er kun ung én gang - du skal bare gøre hvad du føler for, og tror piger skal være besødre til at ligge samvittigheden fra sig, sådan helt generelt :)

    SvarSlet
  13. Jeg er 27. Mit tal i et sted i 30'erne tror jeg. Kan ikke huske det. Jeg synes faktisk ikke det er så vigtigt, som jeg synes det var tidligere. Det vigtige for mig er at jeg har lyst til at være sammen med dem og gør det fordi jeg er tændt, føler mig tryg og kan (sådan nogenlunde) overskue hvad der ligger i relationen. Det har dog ikke altid været sådan og mit tal røg også for alvor op da jeg var 19-24. Jeg tror at det den gang handlede mere om bekræftelse, ikke kunne mærke efter og ikke kunne sige nej - ligesom du selv og andre beskriver. Den gang betød tallet meget for mig og jeg har været flov. Egentlig er det jo lidt dumt, for om man har været sammen med 5 eller 50 siger intet om hvor "billig" man er eller hvor meget man har sig selv med. Tallet var for mig nok nærmere en eller anden måde at få kontrol over noget som jeg ikke havde kontrol over. Det har jeg i langt højere grad nu. Jeg er ikke sammen med så mange mere, men det betyder faktisk heller ikke så meget om jeg har knaldet med nogen eller ej. Det betyder meget mere hvordan de eller jeg har opført mig og hvilken følelse jeg har sammen med dem - knald eller ej.

    SvarSlet
  14. Jeg har overhovedet ikke styr på mit tal. Men det er ret højt. I hvert fald noget højere end dit. Jeg startede sent, men havde en ihærdig omgang one nightere der i start tyverne, som netop er beregnet til den slags. Fortryder jeg dem? Dengang ofte, i dag er de fuldstændigt ligegyldige. De er pinlige historier og gode anekdoter. Jeg har knaldet fyre, jeg ikke engang kunne navnet på og kylet dem ud klokken fem om morgenen, så jeg kunne sove. Sex og pinligheder hænger sammen, når man er ung og single, og det er a-okay. I dag er jeg langt hen ad vejen til kvalitet frem for kvantitet, men der er sgu ingen, der skal få lov til at slutshame mig. ;)

    SvarSlet
  15. Jeg er 19 år og har talt mit tal til at være 37, jeg fortryder faktisk ingen af dem. (Nogle har været mere tiltrækkende end andre) men jeg føler ikke man skal fortryde noget som man har haft lyst til i øjeblikket. For mit vedkommende ser jeg det ikke som billigt. Lyster er lyster og jeg synes på ingen måde man skal holde tilbage fordi andre folk synes det er forkert.

    SvarSlet
  16. Så er jeg lige hende i den anden ende af skalaen. Jeg er 31 år gammel og mit tal er 0.
    Jeg er hverken religiøs, underlig eller uatraktiv (er mit håb), jeg har bare brugt hele min ungdom på at være syg og har derfor aldrig haft selvtilliden eller -værdet til at få gang i sexlivet. Og nu er jeg efterhånden nået til et punkt, hvor den blotte tanke om at skulle lukke et andet menneske så langt ind - no pun intended - er nok til at jeg panikker, når der er den mindste smule lir i luften. Så ingen slutshaming her. Jeg skammer mig til gengæld en del over min gammeljomfruelige status og frygter den dag jeg måske skal sige til en fyr at han liiiige skal træde varsomt, for det er pionerarbejde han er igang med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ikke skamme dig! Om man har været sammen med 0 eller 200, det er ikke tallet, der betyder noget i sidste ende. Virkelig.

      Slet
  17. Jeg synes det er ærgerligt, at du fortryder det! Især med tanken om, at du efter din "vilde aften" jo ikke fortrød, men havde det godt - I var alle tilfredse :-P Så synes jeg det er ærgerligt at du fortryder, fordi andre lever anderledes..
    Da jeg så læste indlægget her forventede jeg et langt højere tal efter den optakt du lavede :D
    Jeg er selv 25, været seksuelt aktiv siden jeg var 16 og mit tal er 11 .. så vidt jeg husker anyways :P Og jeg skammer mig ikke over det, og jeg ved det bliver højere, for efter jeg blev single sidste år er der kommet en del til - og jeg har stadig ikke fundet mig en ny kæreste, så tallet vil altså blive højere .. Jeg har godt nok veninder der kun har været sammen med 1 eller 2 fordi de kun har haft sex med kærester, og de kan slet ikke sætte sig ind i, at jeg kan "gøre som jeg gør" .. men det er man bare nødt til at affeje, og så må jeg jo svare dem, at jeg slet heller ikke kan sætte mig ind i deres levemåde... Vi må nok bare acceptere, at folk er forskellige :)

    SvarSlet
  18. Ej altså fancynavn (ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal kalde dig!), du har INTET at skamme dig over, flove dig over eller føle dig billig over. Selvom du har været sammen med 20, er det ikke ensbetydende med du har været billig - på nogen som helst måde! Man kan da godt være både kostbar og have høje standarder og have haft mange sexpartnere. Såvidt jeg husker at have læst, er du i starten af 20'erne, hvis du er omkring de 22 har du været sammen med én hver 6. måned siden du begyndte at have sex - det er da ikke meget! Jeg har veninder som i en alder af 17-18 år allerede havde et højere tal. Ingen skal have lov at dømme dig eller komme med nedværdigende kommentarer om dig og dit sexliv, slet ikke kommentarer der sætter sig så dybt og såre så meget. Prøv at ryste det af dig - at du er billig er ren selvindbildning. Kæmpe knus herfra.

    SvarSlet
  19. Jeg er 17 og mit tal er 15. Jeg har sagt det til nogen, men er faktisk holdt op med det, fordi folk har reageret på en meget chokeret måde. En veninde sagde engang til mig ''Jeg synes altså, det er klamt, du er sammen med så mange'', det fik mig til at tænke lidt. Men på den anden side så ville jeg ikke være foruden. Det er min krop, jeg bestemmer. Plus at der ligger en hel del gode oplevelser iblandt og en masse erfaring. Jeg ved, hvad min krop kan lide og ikke lide.
    Du har intet at skamme dig over! Og at folk dømmer dig ud fra dit tal, siger mere end dem end dig. Håber du ryster det af dig. Kæmpe kram herfra! :)

    SvarSlet
  20. Jeg er 24. Jeg kender ikke mit tal, da jeg simpelthen synes at det var dumt at holde styr på - jeg er ligeglad, det betyder intet for mig, så hvorfor skulle det gøre det for andre.
    Men jeg er ret sikker på at det er over 30. Jeg fortryder kun en enkelt da, jeg simpelthen stort set ikke kan huske det. Ærgeligt, han var en sød fyr.
    Jeg synes ikke at du skal skamme dig. Knus!

    SvarSlet
  21. Du har seriøst intet at skamme dig over.. Jeg må indrømme at jeg ikke selv er klar over mit tal, har aldrig tænkt over at tælle dem, nok fordi de fleste ikke betød noget.. I dag har jeg min eneste ene og for mig er han den eneste som oprigtig tæller og betyder noget.. Man er på ingen måde billig fordi man har været sammen med 20.. dem der prøver bilde dig det ind må være kolde kedelige piger eller også lyver de.. De er pisse misundelige.. Hvorfor tror du de fleste mænd kan li "erfarne" kvinder.. det er de færreste der i dag gider en jomfru.. det er simpelthen for besværligt.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
  22. Liker godt innlegget ditt! Og kjenner meg veldig igjen.
    Jeg har 46 sexpartnere, om jeg har klart å telle alle. Så ikke vær redd for dine 20. Selv er jeg 23 år. Sex trenger jo ikke å bety noe om du selv ikke vil det :)

    SvarSlet
  23. Jeg er 25 og mit tal er 10 og jeg begyndte som 16 årig. Jeg har det helt okay med det tal, for de fleste har været "faste" (enten kærester eller bollevenner), men der er også nogle af dem jeg fortryder, fordi fyrene viste sig at være røvhuller imens, eller efter, sex (sådan noget med en fyr der lige bagefter spurgte "nå, er jeg så bedre end XXX (min ex)?" - han var sammen med mig som ren hævn overfor min ex, som han tidligere havde været venner med).
    Jeg har aldrig skjult overfor mine venner hvad mit sextal var/er, men da jeg nåede de 18 år og allerede havde haft sex med 8 (på 2 år), så kunne jeg godt se at det nok bundede ud i noget usikkerhed. Derefter begyndte jeg at være tilbageholdende mht. at springe på hvemsomhelst, og de sidste 7 år har jeg kun haft sex med 2, begge har været/er min kæreste.

    SvarSlet
  24. Jeg er 28 og mit tal er et sted i starten af 60'erne.
    Har kun været i to længere forhold og så har jeg bare givet den rigtig god gas i byen i perioder. Fortryder intet, har aldrig haft en decideret dårlig oplevelse. Nogen har været mere vigtige end andre (selvsagt) - nogle kan jeg ikke huske i dag og flere har jeg aldrig lært navnet på.
    Jeg fortæller ikke mit tal til særlig mange, kun få veninder. Jeg ved jeg vil blive dømt hårdt på det af nogen, så holder igen med det, på trods af jeg ingen skam føler over det.

    SvarSlet
  25. Jeg er 26 og mit tal er 1. Og jeg regner skam ikke med, at det nogensinde skal blive højere :-)

    SvarSlet
  26. Jeg er 23 og mit tal er også omkring 20-25 stykker.. Det gør mig ikke noget, jeg kan godt lide at have erfaringen. De eneste tidspunkter jeg virkelig inderligt har fortrudt, har været når jeg ikke har været beskyttet mod sygdomme. Det er sgu dumt, hvis det bare er sex med en løs forbindelse :S

    SvarSlet
  27. Jeg er 27, og mit tal er 31. Havde nogle vilde singleaar. Dengang fortroed jeg nok en del af dem, da nogle af dem viste sig at vaere idioter efterfoelgende, men i dag betyder det ikke rigtig noget. Som Miriam naevnte i hendes kommentar, pinlige historier og gode anekdoter!

    SvarSlet
  28. Jeg er 41. Har været sammen med 76 - nummer 76 er min mand, som jeg mødte da jeg var 26 og jeg har aldrig været sammen med andre siden og regner også med, han er den sidste.
    Jeg startede som 16-årig og var i fast forhold 16-19 år, ellers kun halvfaste og helløse forbindelser. :-)

    SvarSlet
  29. Jeg er 18 og mit tal var 0 indtil en fuld aften i byen i sommerferien i år.
    Jeg brugte efterfølgende lang tid på at tænke over det og fortryde det, nok mest fordi veninderne blev ved med at spørge om jeg havde fortrudt, at jeg bare var taget med ham hjem.
    Måske havde jeg det dårligt med det, fordi det var min første gang. Alt den snak med, at den første gang skal være speciel, havde jeg for længst opgivet. Følte mig bagud, fordi jeg var så gammel. Som "the last one standing" i en erfaring gruppe af veninder var jeg træt af, ikke at kunne snakke med. Jeg var hende den lille. Hende den uerfarne. Så da chancen pludselig var der, greb jeg den. Han var da meget sød. Husker ikke meget af det, det skyldes nok en del mængde alkohol.
    Jeg blev dog enig med mig selv om, at jeg ikke ville fortryde det. Jo mere jeg fortrød det, jo dårligere fik jeg det med mig selv. Så jeg besluttede at se anderledes på det, for på det tidspunkt, var det jo lige præcis det, jeg gerne ville. Og at gå og fortryde noget er dumt, man kan jo ikke gøre det om, hvor end man så gerne ville.

    Idag er mit tal på 2, har fået kæreste som jeg er rigtig glad for. I starten var jeg nervøs fordi han kendte historien, men det har aldrig betydet noget. Sket er sket, gjort er gjort. Hver eneste gang har du lært noget af det. Og som du kan læse her, er du ikke den eneste i flokken :-)

    SvarSlet
  30. Jeg er 53 år Og debuterede som 15-årig - har aldrig talt mænd/sexpartnere i mine singleår indtil jeg var 23. men over 50 tænker jeg. And WHO cares - det var sgu sjovt i 70'erne og start 80'erne. Til gengæld har jeg kun været sammen med en og samme mand de sidste 30 år

    SvarSlet
  31. Jeg er 27 og jeg tror mit tal er over 30. Tror, fordi jeg ærlig talt har svært ved at holde styr på og huske hvem jeg har haft sex med. Jeg skammer mig ikke over mit tal, men jeg er da lidt ærgerlig over at der rent faktisk er et par stykker som er røget helt ud af hukommelsen. Det er egentlig kun nu hvor jeg tænker og reflektere over det, at jeg ærgrer mig for det er absolut ikke noget der fylder i min hverdag. Jeg har altid sagt at selvom jeg er en pige/kvinde så kan jeg sagtens have sex og lyster som en mand! Der er ingen som skal shame mig for at følge min mavefornemmelse og gøre hvad jeg har lyst til når jeg har været single. Lige nu er jeg dog i et forhold hvor jeg aldrig nogensinde kunne finde på at fortælle mit tal fordi min kæreste hænger sig alt for meget i fortiden og jeg ved at det ville fylde alt for meget i hans hoved, selvom det er fortid og intet betyder for de følelser der er for ham nu :)

    SvarSlet
  32. Super late to the party, men mit tal er 1 og jeg er 21. Og jeg er blevet kaldt SÅ grimme ting igennem tiden, fordi folk antog at jeg var rigtig løs på tråden - det preller fuldstændig af på mig nu, men det har det ikke altid gjort. Uanset om man fortæller sit tal til folk eller ej, skal de nok have en masse holdninger og antagelser om hvordan du er som person. Om du havde været sammen med 0 eller 100 er i min optik ligegyldigt :-)

    SvarSlet
  33. No shame needed, woman!
    Jeg er 22, har været seksuelt aktiv siden jeg var 20 (virgin, much?). Har været sammen med 4. To var one nights, to var fyre, jeg var sammen med fast over et længere stykke tid. Ingen af dem var kærester, og der var følelser indblandet i et af tilfældene.
    Jeg har det fint med de 4, og jeg føler, jeg kan stå inde for dem alle. Og det er jo sådan set bare det, det handler om: At du kan har det godt med det, og - uden at tænke på, hvad andre mener - føler dig tilpas ved dit tal :)
    Maange piger (og drenge) på min alder/årgang var en del af dem, der i 9. klasse knaldede med ham fra parallelklassen i en busk til afgangsfesten. Jeg skal ikke kunne sige, om der er noget galt med denne "første gang", men jeg ved, at jeg selv er meget glad for, jeg ventede og følte mig klar på sex og hele det nye univers, det åbner! :)

    SvarSlet
  34. Du skal slet ikke være ked af det. Jeg har været sammen med 21, flere one nigthers end faste forhold. 7 fra korte og lange forhold, to bollevenner og resten one nigthers. Jeg føler ingen skam over tallet, nogen af dem fortryder jeg i dag, men hva fanden. Man skal jo opleve lidt. Min nuværende kæreste (1 year and still going strong) har været sammen med laaaangt laaaangt flere end jeg til trods for, at han er et år yngre. Jeg dømmer ikke ham, han dømmer ikke mig. Mine veninder ved hvor mange jeg har været sammen med, og jeg tror faktisk, at det er en tendens, at kvinder er mere seksuelt frigjorte og aktive end før hen.

    SvarSlet
  35. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlet
  36. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet