onsdag den 9. april 2014

Jamen..

Jeg bestod min eksamen med et 12-tal og begyndte straks at tude. Mest af ren og skær overraskelse, tror jeg. Vildt nok at det kunne lade sig gøre til en mundtlig eksamen og helt uden eksamens angst.

Så det skulle selvfølgelig fejres..


[her var engang et billed, af alle mine indkøb, men da de lå på min ret genkendelige sofa, har jeg set mig nødsaget til at slette det. I ved, for anonymiteten og en blog med dramas skyld]


Jeg beklager virkelig den ringe kvalitet - jeg var bare alt for træt til at tage et ordentligt billed af alle mine nyerhvervelser. Sandt at sige er det her faktisk ikke engang dem alle sammen; der mangler et par solbriller og en trææske fra Søstrene Grene.
Jeg har nok brugt 1000+ kroner. Men det var også et flot 12-tal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar