mandag den 8. juni 2015

Vent, hva?

Jeg føler mig helt skør i øjeblikket. Skægget bor her et par uger, fordi de laver badeværelse i hans lejlighed. Det er primært vildt hyggeligt og rigtig dejligt at lege hverdag sammen. Og så alligevel..

De første par dage var jeg fyldt op af lykke, i dagene efter var jeg fortvivlet og kunne ikke se forholdet holde i længden. Nu er jeg på lykke igen. Det er som om, at min hjerne kører noget bipolar med det her, men måske er det bare, fordi det er overvældende at bo sammen med nogen, når man har boet alene i flere år.



4 kommentarer:

  1. Kender det godt - selv om jeg bor sammen med min kæreste, har gjort det i 4 måneders tid, men det har godt nok været noget af en omvæltning. Før det har jeg været vant til at bo alene i 4 år i hvert fald. Det bliver bedre, men det er som altid både gode og dårlige dage. Good luck :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fandme dejligt at høre, at jeg ikke er alene om det! Held og lykke til jer også :D

      Slet
  2. Åh <3 Kender det. Det er den bedste form for tosset.
    Og åh. Elsker hattemanden.

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet