onsdag den 20. maj 2015

Lyserøde skyer

Forstår ikke engang, hvordan man kan være så forelsket.
Skægget og jeg har set en hel del mere til hinanden, end vi plejer i disse dage. Han bor her nærmest. Og det er over alt forventning. Der er lyserøde skyer all over. Det er lige til at brække sig over.


I går fik jeg en (eller to?) orgasme (Skæggets hånd kombineret med den her vibrator), som sendte mig til fucking månen og tilbage igen. Jeg døde næsten af grin efterfølgende. Endorfiner you're playin' me.
Jeg fik også blomster, hvilket også var helt i orden dejligt.

3 kommentarer:

  1. Det er fandme da fucking fedt! NYD DET .... :-)

    SvarSlet
  2. YAY! Dejligt for dig med lyserøde skyer og orgasmer.

    - Smil fra Pigepaatvaers

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare skønt, kærlighed er vidunderligt. :D

    Knus <3

    SvarSlet