torsdag den 12. februar 2015

Rolleskift

Jeg ved virkelig ikke, hvad det er, det sker mellem Skægget og mig i disse dage. Jeg føler mig super needy og mangler mere end 4-5 timer ad gangen med ham. Han vil hellere bruge sin weekend på at drikke sig fuld og have tømmermænd fremfor at bruge den på min sofa med armene om mig. Det føles som et underligt rolleskift - for bare 1,5 måned siden ville jeg have ham til at skrue ned og tage det roligt med at ses, og nu sidder jeg i hans tidligere position og vil gerne udvikle relationen. Som i sidste indlæg forstår jeg ikke hvorfor. Jeg føler mig ikke mere vild med ham og jeg føler ikke, at han har taget et skridt tilbage i forhold til udviklingen. Så jeg ved stadig ikke, hvad det er, men jeg ved, at det er røvhamrende irriterende at blive sådan lidt irrationelt pigefornærmet på ham i tide og utide.

3 kommentarer:

  1. Min veninde kalder det der at blive - dukkefornærmet.. ha ha..
    Det er som om du gerne vil ha' at han kan li' dig mere end du kan li ham.. måske tager jeg fejl..
    Det er som om du er usikker på hvad du gerne selv vil og hvor du gerne vil ha ham..
    Først skal du måske finde ud af hvad du gerne vil og derefter skal du måske lytte til hvad han gerne vil.. <3
    Lyder det ikke bare let.. ha ha.. sorry..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror sådan set, at du har fuldstændig ret. Aner ikke, hvad jeg vil. Selvom jeg må fastslå, at jeg lige nu har lyst til at have ham i mit liv. Men ja, resten er møgsvært at finde ud af. Arbejder på sagerne!

      Slet
    2. Det kan jo være svært at få ham på rette spor hvis du selv er forvirret og usikker.
      Han aner sikkert ikke hvad du vil eller hvilket ben han skal stå på.

      Knus <3

      Slet