torsdag den 14. august 2014

Tinder-date 2

Må indrømme at jeg faktisk var begyndt at tvivle på, om der overhovedet ville komme en tinder-date mere. Men bum, så matchede jeg med en fyr, som var ret hurtig til at spørge efter en date. I mit gode og letsindige humør sagde jeg ja og et par dage efter mødtes vi så i Frederiksberg Have til en gåtur.. Og en fandens masse kys på forsædet i en bil.
Nej, jeg ved heller ikke hvordan vi endte i den bil. Måske var det den romantiske stemning i haven, der gjorde at jeg gengældte hans kys på bænken. Det var i hvert fald ikke hans personlighed, for den fandt jeg ikke videre interessant. Men så var kysset helt vildt godt, og så blev det lige pludselig til flere. Og pludselig var vi så på forsædet i den der bil, og der kiggede han sådan helt forelsket på mig i skæret fra lygterne. Så kan man jo ikke lade være med at smelte en lille smule, også selvom forelskelsen bare var en illusion.

Nu har han spurgt om vi skal ses igen, og jeg er kommet til at sige ja.
Ikke til hans personlighed, men til hans kys.
Er det meget forkert?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar