mandag den 25. august 2014

Tinder-date 3

Hold lige fast, for nu går det altså stærkt. En date om ugen, åbenbart.
Jeg havde jo egentlig lavet en second-date med Tinder-fyr 2, men så kom jeg til at droppe den.. Det var lidt tarveligt, men jeg gjorde op med mig selv, at der var intet andet godt at komme efter end kys, og så kunne det være ligemeget. Især fordi han vidst godt kunne lide min personlighed også. Så tak, men nej tak.

Nu ville omstændighederne så, at en anden fyr som jeg har skrevet med på Tinder i en måneds tid, kom til København et par dage. Han er fra Århus og vi har flere gange forbandet de mange kilometer, der har været imellem et første møde. Men nu kom han altså og jeg fik hans nummer, så vi lettere kunne finde hinanden. Jeg er en nysgerrig sjæl, så jeg indtastede hans nummer på Krak.dk, fandt frem til hans fulde navn og smed det ind i søgefeltet på Facebook. Should not have done that. Mindst 10 kg tungere og med poser under øjnene som vel udgjorde det for 500 gram hver. Men nu havde jeg jo sagt ja, og kemien på skrift havde været skide god.

Vi kom ikke så godt fra start, kan man sige..
Jeg var forsinket og kunne ikke rigtigt tage mig sammen til at skynde mig.
Da jeg stod og ventede på bussen (som jeg havde skrevet til ham, var forsinket) ringede han. I røret fik jeg et styk virkelig træt og gnaven mand. Som egentlig hellere ville hjem til Århus end vente yderligere 20 min på mig. På daværende tidspunkt var jeg blevet stædig, nu havde jeg trods alt skiftet tøj og gjort lidt ud af mig selv, så nu ville jeg mødes og finde ud af om de poser virkelig var så tunge. Han gik med til at vente og da vi mødtes, havde han vidst fået noget at spise. Han var i hvert fald stor-smilende og den gnavne mand fra telefonen var pist væk. Poserne var tunge og maven ligeså, men jeg skød det til side og sammen gik vi en tur langs søerne og han købte mig en drink på et hyggeligt lille sted.

Jeg aner ikke hvor i Århus han bor, om han har en roomie, hvor langt han er i sin uddannelse, om han har nogen søskende eller nogen andre af de ting, som jeg ellers normalt får at vide på en første date. Men der var slet ikke tid til at tale om den slags banaliteter! Snakken flød om løst og fast, men mest om fast. Det viser sig, at vores såkaldte værdier er meget ens og vi kunne tale i uendeligheder om ting, som ville kede andre til døde. Så det gik jo godt. Lidt træt af Århus på nuværende tidspunkt.


3 kommentarer:

  1. Halløj på bloggen!
    Jeg skriver blot for at smide om mig med rosende ord. Jeg har lige fundet frem til din blog (gennem Miriams anbefalinger), og hvor føler jeg mig dog underholdt. Jeg bliver hængende og ser frem til at følge med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for rosende ord! Er helt overvældet! Jeg håber, at du kan underholdes fremover også. Tak fordi du gider!

      Slet
  2. fuck du er en bot

    SvarSlet