søndag den 2. november 2014

2. date med Tinder-fyr 3

Jeg lever! Sådan da. Jeg havde bare lige brug for at tage "fri" fra alting, inklusiv bloggen, som jo ellers er mit frirum. Anyways, jeg håber at være tilbage nu. En dag ad gangen.

I forhold til overskriften, har I nok allerede undret jer over 3'tallet, for det er sgu da to måneder siden, at Tinder-fyr 3 var aktuel. Men han tog altså turen over broerne for at se mig i dag. Jeg havde glædet mig, for den første date havde været den hidtil bedste Tinder-date, men det var slet ikke ligeså magisk som første gang. Han var stadig sød, og snakken kørte også stadig fint, men selvom vi endte med at putte på sofaen, var jeg bare ikke rigtigt tiltrukket af ham, og noget ved ham var faktisk helt irriterende. Han lader ikke til at mene det samme og planlægger allerede en ny tur til byen - den skal jeg lige have stoppet inden vi når så vidt.

Ellers er der ikke meget nyt under solen herfra. Tilsyneladende vælter jeg mig stadig i mænd - de tiltrækkes åbenbart af depri-mig, for da jeg i foråret/sommeren havde det godt, var der langt mellem dem. Nu er her to nye, som jeg lige skal se, hvor meget der er ved, før jeg navngiver dem, og derudover 15-år-ældre-mand, Tinder-fyr 3 og tror I ikke også at det-sker-jo-aldrig-fyren har skrevet til mig, at han ikke kan lade være med at tænke på mig? Sikke et rod.

3 kommentarer:

  1. Ja det er vidst noget rod, men husk bare at mærk efter din egen mavefornemmelse..
    Og så få lige sagt til ham nr3 at du ikke ønsker mere.. Det er så tarveligt hvis han går i en tro om at det kan blive noget mere. Det synes jeg man skylder hinanden. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået det sagt nu :D Helt enig. Alt andet ville være strengt - han tog det pænt :)

      Slet
  2. God dag til dig, her er en hurtig en, bare hvis du desperat har brug for en pålidelig trylleformular til at hjælpe med at genoplive dit smuldrede forhold her er en, der virkelig er alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavning. Egwali stavning hjem er det rigtige valg for dig. Kontakt og forklar ham, og jeg kan forsikre dig om, at resten ville være fuldstændig magi, mit kærlighedsliv var på randen af sammenbrud, indtil jeg bestilte en kærlighedsfrase, jeg er et levende vidne i dag, det er derfor, jeg bruger dette medium til fortæl verden om denne store heksedoktor, der bragte fred og ro til mit hjem. Tal med ham i dag og få din følelsesmæssige frygt smidt væk.
    Du når ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet