onsdag den 5. november 2014

Træt

Jeg er så pisse træt af alt lige nu. I dag. I den her uge.


To nærtstående familiemedlemmer er indlagt med hver sin knapt så sjove sygdom.

Der sker ikke en skid i mor-sagen.

Far er blevet arbejdsløs.

Der foregår noget mellem mine ben, som ikke er normalt. Læge i morgen.

Jeg kan ikke gå uden for en dør uden at tænke på det-sker-jo-aldrig-fyr (han bor jo lige derovre!)

Jeg kan ikke blive inden for en dør uden at tænke på ny fyr fra weekenden (som fandme ikke har kontaktet mig, selvom han med entusiasme i stemmen sagde, at han ville).

Jeg er bare pisse ensom. På mande-fronten. Det må være noget efterårs-kuller.

Har af omveje fået at vide at Mr. Good Guy stadig ikke er videre.

Har maks underskud i alle sammenhænge. Også på kontoen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar