fredag den 29. april 2016

Tinder-fyr 6 round 2?

I går lige inden søvnen skyllede ind over mig, dukkede der pludselig en tanke op i mit hoved. Eller nærmere en person. Da jeg stod op i morges, brugte jeg den gode del af en halv time på at finde ham på facebook i håb om at finde ud af, om han har fået en kæreste og dermed er af singlemarkedet. Jeg fandt ham, men blev ikke klogere på, hvorvidt han er single eller ej. Nu har jeg lyst til at skrive til ham. Kan I huske ham? Tinder-fyr 6. Jeg så ham kun to gange og efter første date, så jeg potentiale til kæresteri, men det gjorde han ikke. Da vi så hinanden anden gang, gik det virkelig vildt for sig, og nu er jeg ude i, om jeg skal kontakte ham. Sådan for gammel kemis skyld. 15-år-ældre-mand, som også er nævnt i indlægget, er travlt optaget, så det bliver der desværre ikke noget af for min del. Men Tinder-fyr 6.. Stor, stærk, flot. Bare ved tanken om ham er jeg ret tændt. Han løftede mig jo fandme op fra gulvet, som var jeg lavet af flamingo! Problemet er at komme i kontakt med ham; jeg har hans nummer, men jeg tør ikke skrive. Det er rimelig kujon-agtigt, hvis jeg selv skal sige det, men kujonen i mig har altså bare mange grunde til at lade være:
- hvad hvis det ikke er hans nummer mere
- hvad hvis han har en kæreste
- hvad hvis han syntes, at sex var dårligt dengang og at det er grunden til at vi næsten ikke har været i kontakt siden

Jeg har faktisk ikke en skid at tabe.
Jeg stemmer for at skrive til ham, når jeg i morgen er fuld og modig.


2 kommentarer:

  1. Jeg stemmer også for at du skriver til ham!
    Hvis det ikke længere er hans nummer, finder du bare ud af det.
    Hvis han har gået en kæreste, fortæller han nok det.
    Og hvis det er fordi han synes det var dårlig dengang, så svarer han nok ikke, men så har du fået ham ud af hovedet :)

    SvarSlet
  2. GØR DET! You win some, you loose some - men man vinder aldrig, hvis man ikke satser.

    SvarSlet